19 Nisan 2013 Cuma

Türkiye'de kayıtlı iPhone'a Google Map indirmek


En son IOS güncellemesi ile Apple şirketi kendi harita uygulamasını sunmuştu. Yeni haritası ile konum bulmak oldukça zor. Apple'ın daha önce kullandığı Google Map uygulaması Türkiye Apple Store'a açık olmadığından,  browser ile Google Map açıp,  ulaşmak istediğim noktayı bulmaya çalışıyordum.  Bu zor durumdan kurtulmanın bir yolu olduğunu fark ettim ve sizinle de paylaşmak istedim.


İşlemimiz çok kolay, Çözüm: hesabımızın tanımlı olduğu ülke bilgisini "United States" olarak ayarlamak ve uygulamayı indirmek :). Fakat bu yöntemi  iPhone üzerinden denediğimizde,uygulamayı indirirken sorun oluyor. Bu değiştirme sürecini iTunes üzerinden denediğimde başarılı bir şekilde Google Map uygulamasını indirebildiğimizi gördüm :)  İndirdikten sonra tekrar ülke konumunu Türkiye yapabilirsiniz :) 

Adım adım ülke değişimi ve sonucu ;






Not: Ödeme türü olarak "None" seçelim.




iPhone'daki hali :)

16 yorum:

  1. Herzaman bir yolunu bulman şartmı kardeşim? bekleyemedin değilmi(: ellerine sağlık. paylaşalım ki öğrenilsin

    YanıtlaSil
  2. Google map gibi yok cidden. Sayed' e selam söyle. iPhone üzerinden oolmuyordu, iTunes dan denememi o söyledi ve oldu ;)

    special thanks to Sayed Elnassag ;)

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Selçuk Bey, "none" seçeneği aktif şu anda...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ediyorum. çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
  6. Bende indirmeyi başardım. Sonradan sorun çıkarmaz umarım. Çok güzel oldu. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. türkiyeye gelmesini bekliyordum, sayenizde indirdim. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜLER IPHONE O SİKİK HARİTASINDAN KURTULDUM HATTA HESABIMI AÇARAK MAPS TEN ,ANDROİD TELEFONUMDA İŞARETLİ OLAN YERLER BİLE GERİ GELDİ ÇOK MUTLUYUM ŞU AN

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık Allah senden razı olsun google maps'den başkası yalan

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler bu bilgiyi paylaştığınız için. Ancak bir sorum olacak: Bu işlemleri yaptım ve Google Maps ve Earth uygulamalarını indirdim. Sonra da tekrardan Türkiye mağazasına döndüm diyelim. Maps ve Earth için çıkan güncellemeleri alabilecek miyim? Yahut ABD mağazasında kalırsam Türkiye mağazasından indirdiğim uygulamaların güncellemelerini alabilecek miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsam güncelleme işlemini iTunes üzerinden yapınca sorun olmuyordu. tekrar güncelleme çıktığında, kontrol ediyor olacağım ;)

      Sil
  11. ellerine sağlık güzel bilgide bende united states yapıyorum fakat benden adres istiyor kullandığım adresi kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler................ sayenizde bizim de oldu.............

    YanıtlaSil
  13. Artık değişmiş none seçeneğini kaldırmışlar güncellemesi var mı diye bakıcaktım olmadı. Büyük ihtimalle yurt dışı uzantılı bi kart istiyorlar

    YanıtlaSil
  14. Artık değişmiş none seçeneğini kaldırmışlar güncellemesi var mı diye bakıcaktım olmadı. Büyük ihtimalle yurt dışı uzantılı bi kart istiyorlar

    YanıtlaSil